27 Nov 2012

My Gilassss Family :)




 
Assalamualaikum . Today nak share story pasal family aku yang gilosss ini . Hahhahaha . Before that aku nak kenalkan sibling aku yang bongoksss sangat . Aku ada 8 adik beradik . Havoc tak ? Best . Tapi tahulah bila dah ada ramai adik beradik ni semua benda nak gaduh .


First anak sulung , abang . Okay sometimes He is so sweet but sometimes like hell . Aku selalu gaduh ngan sengal ni sorang . Waktu kecik2 aku ngan dia satu kepala bila dah besar haish satu kerja pun tak boleh buat sama-sama . Masing-masing nak show off ego . Tapi abang aku ni jenis ada gaya . Bajett ! Lupa nak kenalkan nama dia Mohd Aliff  . Next , aku . Yang lain semua adik-adik aku . Azwa n Aqila . Diorg ni ramai panggil kembar tapi takda maknanya . Tapi agaklah mereka ni suka story berdua jerr . Aku juga lah yang ditinggalkan . Lempang juga kang budak2 ni . Haish . Tapi Aqila tu nampak rapat sikit ngan aku . *Aqila tak payah nak perasan* . Aqila ni memang kuat perasan sikit . Banyaklah . Next , Amirah , Azim , Azam & Adib . 4 orang ni rapat . Biasalah . Budak2 kan . Hahahahahaha .



Next Parents aku yang tercinta . Abah  : Mohd Nasir . Mama : Khatijah Saadah . Diorang ni sweet gilaaa . Sangat sweeet . Selalu dating tapi tak bagi anak diorang dating . Aduihhhh ! Masalahnya bercinta pun anak-anak diorang ni tidak nak berdating apa nya . Tapi sometimes jeles sangat tengok diorang dating . Tua-tua pun sweet . Havoc lah ! Amin kekal sampai ke jannah . Wait for a while . Hah . Nak story pasal perangai diorang . Mama aku garang gila :p Abah aku tak garang tapi kalau dah mengamuk habislah kami . Mereka ni caring , and macam-macam lah . Ala biasalah  parents . Parents mana tak sayang anak ?

Full Stop . That is my gilosss family :)



0 Talks :):

Post a Comment