27 Nov 2012

teman

OMG!!!

305!!!
i miss all of you!!!
aku rindu giler,,,
terutamanya sue,,,
aku selalu gaduh ngn korang kan3,,,
over kan nak emotianal,,,
hahahah,,,,
ader yg aku suka,,,
ader yg aku tk suka,,,,
hahhahahah,,,
dan satu-satunya lelaki tempat aku meluahkan masalah,,,,
syafiq and afiq,,,
amir sibuk jerr dengar,,,,,,,hahhahahaha,,,,
boboy,,,
orang yang suka giler aku kacau dyer,,,
hahahahah,,,
azizi si lesung pipit yang takleyh aku lupa,,,,
never forget him,,,,
nak tau takk,,,
kami 305 ader family tau,,,
tp olok2 jer lerr,,,,
ni fairy tale,,,
mai ngan sha kalau campur idea creative diorang tue boleyh meletopp,,,
faqar orang yang paling suka kacau orang lain,,,
aku ngan faqar pernah hampir masuk jdrm ngn madam nurin sebab aku kejar dyer kat koridor,,,
madm nurin kter tak elokk pompuan kejar laki,,,,
 faqar nie  suka sangat kacau aina,qilah ngan mai,,,,
1 lagi syakirin ngan era mmg satu kepala,,,,,
afrina,harith mmg senyap tapi  bijakkk,,,,
jangan disangka air yang tenang takder buaya,,,,
adli,adry dua orang nie ahli sukan nie,,,,bola sepakkk,,,
 habib,aina,qilah,,,pendebat kelass nie,,,
mai ngan aq extra jerrr,,,,
jieah ngn una,,,tempat aq tnyer soalan,,,
sbb diorang dokk blakang aku,,,huhuhu,,,,
era ngan iffah bdakk paling best kacau,,,
tipu skit percaya,,,
bleyh nak gelakk,,,
hahahahaha,,,,,
dan yang paling penting joker dalam kelass,,,,
mentee aq,,,
bangga kowt,,,
Nazmi Haiqal,,,,
dyer mmg da best ah,,,,,












sorry,,,
sorry,,,
sorry,,,:)





0 Talks :):

Post a Comment