27 Nov 2012

T.U.D.U.N.G

Oit2,,,
nak tau takk???
skang nie kan,,,
aku terfikir,,,
kenapa ader org nak pakai tudung yang cm turban tue,,,
okey,,,
whatsoever lerrr,,,
tp kan Allah dah cakap kita kena tutup aurat bukan balut aurat,,,,
benda tue tak sama,,,
tak sama langsung,,,,,
dan tudung tue kan,,,,,
cuber ke bawah kan sikit,,,,,
biar tutup chest,,,,,


baru lah elok,,,
kan3,,,
nnti takder lah mata lelaki miang terjojol,,,
nie bkan nk salahkan saper2,,,
da yg pompuan tunjuk,,,
amik chance lerr lelaki nye hah,,,,

da ader lagi satu situasi nie,,,
ok antara a dan b korang pilih maner???/

a)orang pakai tudung tapi pakai baju cam swimming suit,,,,kalau nak gi berenang okeylerr,,,nie gi shopping,,,

b)orang yang tak pakai tudung tapi dyer mmg pakai baju kurung yang tak ketat dan yang tak menampakkan bentuk badan

kalau aku,,,
aku akan pilih,,,
yg b,,,
aq pernah dengar orng kater yg org yg balut tubuh nie,,,
lelaki yg miang boleyh byg da  body dyer,,,
huh lain plak kalau situasi b,,,
mungkin tuhan tak bkk hati dyer lg untuk  pakai tudung,,,
but,,,dyer tak balut tubuh dyer,,,
lelaki yg miang td menjadi sukar untuk 'scan',,,,
itulah yg aku faham,,,,
okey,,,
cuba tengok gambar nie plak,,,,
aku tak paham lah plak aper yg dia katakan tue,,,,
tapi cara dyer tue macam nak  nganjing pompuan yang tak pakai tudung tue,,,,
kan3,,,
tapi klu salah sorry lerrr,,,,
hah,,,
skang nie korang dah bley pick-up,,,
apr yg aku kater td,,,,
skang faham kan,,,,


choose???
who you are???

sorry,,,,
sorry,,,,
sorry,,,,:) 

0 Talks :):

Post a Comment