25 Nov 2012

Ikan Sungai??? ~ Ikan Patin ~

hye2,,,
kenapa ngan ikan patin????
okey,,,
citer dyer camnie,,,
aku tak ingat sangat ari aper hari tue,,,,
aku baca novel,,,
Cinta Pematah Hati,,,,
best gak ah,,,
okey dalam citer tue laki tue bagi ikan patin suruh nenek pompuan tu masak,,,
itu lah yang menjadi isu hari nie,,,,
waktu aku baca nie aku terbayangkan,,,
ikan patin masak tempoyak,,,
aku bayang waktu kat asrama hari tue aku ader makan,,,
sedappppppppppp giler,,,,
pastu on the way nak balik dari asrama,,,
ayah aku singgah satu gerai dan makan ikan patin masak tempoyak,,,
aku cuit2 lah jugak,,,
tersangat lah seddapnya,,,
so waktu dduk tengah baca nie aku terlalu terliur nya,,,
aku pon mesej mak aku,,,
sebab waktu tu mak aku keluar,,
gi mana aku tak tau,,,
tapi aku guess yang mak aku nak gi cari lauk lah tue???
mesej berbunyi "ma,,harinie makan ikan patin masak tempoyak lah "
mak aku tak balas,,,
ingat boleyhlah,,,
rupa2nya,,,
mak aku kater yang ikan patin boleyh beli kat pasar tani jer,,,
pasar tani hari ahad pulak tue,,,
menahan lah aku,,,,

dan hari nie tibalah hari ahad,,,
yey!!
mak aku masak ikan patin masak tempoyak,,,,
hahahahha,,,
kenyang sangat2,,,,
sedap giler,,,,
apa???
korang nak sikit,,,
okey2,,,
aku takder lah kedekut,,,
aku bagi nak???
jappp,,,,




nah,,
sekarang boleyh menjamu,,,
hanya di gambar,,,okey???
tapi sorry ler kalau buat korang terliur,,,
sorry tau!!!
sorry3,,,,
tak terniat nak buat korang terliur,,,,
and semua post aku pasal makanan pon,,,
aku minta maaf kalau buat korang terliur,,,
sorry3,,,,
dan aku mmg tak terniat nak buat korang terliur,,,
sajer jer nak tunjuk,,,,
takder niat,,,,

~sebenarnya aku kena minta maaf,,,
sebab kawan aku ader kata yang bila kita tunjukk makanan,,,
dan buat orang tu terliur,,,
even bau ponnn,,,,
tapi kita tak jemput,,,dosa tue,,,
so sebab tue,,,
I'M SO SORRY!!!
I'M SO SORRY!!!
I'M SO SORRY!!!

and now i go to  go!!!
so,,
chiau dulu,,,okey???
GTG


sorry,,,,
sorry,,,,
sorry,,,, :)

0 Talks :):

Post a Comment