25 Nov 2012

King Of Fruit???!!

hyep,,,
seronok giler hari ni,,,,teka????
Guess What???
hari ni abah beli Durian!!!
hek eleh,,,
korang takyah nak waat sombong ah,,,
cakap tak makan durian,konon,,,
whatsoever lah,,
I Dont Ever Care,,,
hey hidup ni sekali jer,,,
nanti kat kubur takdder nya ader durian,,,
okey2,,,
bab kubur nie takut lah plak nak sentuh,,,
kan3,,,,
tapi kekadang  slogan kata 'hidup ni sekali jer' bahaya,,,
maksud hidup ni sekali jer ialah,,,
bila kita hidup nie hanya sekali so kita kena buat perkara yang seronok,,,
mkasud aku perkara yang baik ah,,,
jangan yangjahat plak,,,
berani buat,,,
berani jejak neraka ah,,,,
tapi takder lah sampai saper yang tak makan durian nie masuk neraka,,,
I Dont Say That!!!
cuma kalau korang test sikit pon jadilah,,,,
korang cakap tak boleh makan sebab tak tahan bau dyer,,,
bau tu sekejap jer,,
nikkmat dyer,,,
Fullamakkk,,,,,,
sedap giler,,,
okay suka hati koranglah,,,
nak makan ker tidak tapi yang penting aku nak makan,,,,



jap2,,,before aku end benda2 nie kan,,,,
buat2 pembaca yang tersa hati lah apa yg aku da cakap,,,
aku minta maaf,,,
aku minta maaf,,,
aku minta maaf,,,
okey,,,
aku da minta maaf 3 kali,,,,
yang lain terserah lah,,
aku tak berniat nak sakitkan hati korang pown,,,
okey,,,
so i got to go,,,,
chiaw dulu,,,
GTG,,,,


sorry,,,,
sorry,,,,
sorry,,,, :)


0 Talks :):

Post a Comment