4 Jan 2013

Today is about .....

Rarr !
Esop aku kena balik asrama dah !
Perasaan ?
Entah lorh !


Kadang-kadang gelisah !
Yerlah , sebab aku takut rindu kat Adib !
Biasa nya aku yang jaga dia .
Aku ni macam babysitter dia !









Sedeyh lorh !
Mudah aku rindu kat dia !
*sedeyh !

Tapi kadang-kadang aku happy !

 
 Tak sabar nak tunggu !
Nak jumpa kawan2 !
Rindu lorh nak bercerita !
Yang paling penting ridu sangat kat Sue ni !
Dah lama tak mengilai kitaorang ni !


Hahahahahaha !
Seronoknya !
Yerlah kalau aku dapat tawaran untuk ke MRSM Kuantan .
Aku terpaksa berpisah dengan Sue !
Mesti sedeyh !
So bila ada masa terluang ni !
Mesti mencipta sebuah memori yang takkan dapat dilupakan !
Sampai bila-bila !
Rindunya kat Sue .
Nak bergossip dengan dia !
Tapi gossip kami gossip baik lorh !
Hahhahahahaha !
Dan yang paling tak sabar !
Nak bergossip dalam bilik !

 
Hahahahaha !
Happy nya !
 *tersenyum !

Harap2 lorh .
Semua akan dipermudahkan oleh-Nya !
Amin !

sorry,
sorry,
sorry, :)




0 Talks :):

Post a Comment