11 Feb 2013

Hyep !

Hyep !
Lama tak update kan ?
Yerlah biasalah .
Aku kan kat asrama !
Hari tu kitaorang tak belajar pun .
Kami hanya menjalani KIKS 2013 !
Seronok sangat !
Terlalu !
Hahahahahah .
Bila kita gembira mesti ada yang sedih kan ?
Akhirnya berita sedih itu telah terpancar !
Aku ngan beberapa 17 org lagi  dapat melanjutkan pelajaran kami ke MRSM PKP !




Alhamdullilah !
Ya ! Mmg seronok .
Tapi nak tinggalkan kawan2 yang lain , cmner ?
Aku dapat MRSM Pengkalan Chepa !
Dengan sorang budak laki ni .
Afiq kecek !
Tu jer !
Mmg kosong lorh .
Camner nak tinggalkan  Sue ni !

Aku sayang dia !
Kitaorang keluar buat the last time !
Mmg best ah !
Diorang tidur kat homestay aku !
Hhahahahah !
Best !







Seronok !
Nnti mmg susah lah aku nak buka blog ni !
Apa2 hal , Bila ada masa !
Aku akan update !
Saya sayang kawan2 saya !

sorry ,,,
sorry,,,
sorry,,, :)

0 Talks :):

Post a Comment