5 Nov 2012

GrADuAtE????

oit2!!!!
hyep!!!
hah ni pluk nak update pasal grade hari tue!!!
ader 1 hari kami ambik gambar jer!!!possing jer!!!
huhuhu!!tapi yang aku paling ingat 23/10/2012!!!hari aku grade!!!
benda ni based on png dripada taun form 1 hingga form 3,,,
hah!!!susahkan!!!
result aq memang tak pernah mantain!!!
huhuhuhu!!sekejap menaik,pastu menurun,pastu sama!!!
haih!!pelik bin ajaib!!!
but benda tu sebenarnya something yang normal jer!!!hahahha!!!!
dan yang paling penting ALHAMDULLILAH!!
aku dapat first class!!!amin!! doa mak ayah aku kowt!!
huhuhuh!!!tapi aku dapat seat no 22!!!
so,,mmg agak sukarlah nak capai seat no 1 tue!!!tp aq nak!!!
harap benda tu jadi kenyataan!!!
so alhamdullilah semua 1 batch Expediant ni,iaitu seramai 138 dapat grade!!!
takder pown yang dapat sijil am!!!
kan???
biasalah bdak batch aku mmg genius!!!!
huhuhuhu!! (ops!!riak plak!!)
ops!!sorry!!!
hahahahaha!!!
hah pasal seat aku tu aku dok sebelah Raizan Ezzy Izzaty dan Irfan Haziq!!!
ezzy dapat 3.73,aku 3.72,irfan 3.72 sama ngan aku,,,
(mungkin kami da ditakdirkan bersama!!wek!!)
tapi best dok sebelah izzy,,,,
suka bagi makanan!!kenyang lah aku!!!hahahhah!!!!
selalunya aku dapat KIT KAT!!!selalunya aku diutamakan!!!(bangga)
hah!!!depan aku khairi,,,budak ni bising giler!!!so syok giler ah!!!mmg aku suka grade!!!
masa masuk dalam dewan tue,,,mmg bangga giler!!
tersenyum habis!!!dan yang paling penting aku dapat hadiah dari mama!!!
jam Alba!!!Teddy bear dan cholate yang banyak!!!
abng aku lg banyak!!!
dyer dapat RM 1000....(jelez)
maner tak marahnyer!!!(grrrr)





















sorry,,,,
sorry,,,,
sorry,,,, :)

0 Talks :):

Post a Comment