5 Nov 2012

mIgHTy!!!

woohoo,,,,
hyep,,,
hah ni ader lagi story,,,nk citer skit pasal mighty,,,
mighty ni sebnarnya dyer just nak bentuk kempimpinan kiter jer,,,
so melalui ni dapat lah tengok orang jadi pemimpin,,,
okey hari tue dalam MIGHTY nie kami ader penghulu,,
hah,,,
namer dyer safwan,,,,
dulu ingt dyer cm gitu2 jer,,,
tp semua program berjalan lancar adenyer dyer,,,,
dyer ni agak tegas,,,
takut!!!!
 inilah dyer!!!

dan penghuluwati kami,,,
syok dyer ni lain sikit pada safwan,,,
dyer sporting,,,
tak garang,,
bkan bermaksud safwan tu yg garang,,,,
tp zyha mmg sempoi,,,,

inilah zyha,,

okey2,,,,mighty tu best tau,,,
tapi kekadang agak borinx yg best2 tu kiter akan citer,,
contohnya cam projek science,daki bukit ridan dan yang paling penting malam mini annual dinner...
hahahha,,,,
bg aku yang paling best  malam mini annual dinner,,,,
cop2 dalam mighty nie ader  group tau,,,
sebenarnya aku selalu nak kumpulan yang agak bermasalah,,
last2 memang dapat,,
kumpulan nie terddiri daripada ahli aktif dan pasif,,,
hahaha,,,

nilah kumpulan aku,,,

okey permpuan-aku,tengku,amalya dan umairah
kalau laki plak-zul,saufi,idin,khaidil dan anas

dalam mighty ni macam2 program ader,,,,
ader mcm2 konflik,,,
semuanya terpaksa kami selesaikan sendiri,,,
huhuhuhuhu,,,
kumpulan ni banyak tak menang tapi kumpuln ni kalau dijadikan kumpulan jodoh gak,,,
sbb kumpulan ni agak ah ramai antara mereka minat sesama mereka,,,
kecuali aku,,,
huhuuhu,,,
 aku ngan syafiq tengah bergosip!!


budak pompuan kelas aku!!! 
 aku ngan sue jadi ajk!!!

aku ngan sue!!! 
terpaksa cabut spek!!

aku ngan syariman!!!


aku ngan ain!!

aku ngan hanin!!!


hah time ni plak aku nak citer pasal daki bukit ridan!!
best!!penat!!
tinggi!!
hahaha!!tarik lemak!!
so before tue aku dah cakap bye to lemak!!
dan yang paling best sebenarnya aku jadi budak pompuan ke 3 sampai ke puncak..
kalau gabung ngn laki aku orang ke-5,,,
best giler!!!bangga!!

nilah tanah kat bukit ridan!!

ni lah pemandangan atas pincak!!!

gambar lain dah lost dah!!!so sorry!!



then pasal malam mini annual dinner,,
malam ni kami tak tau pown ader,,
ingt tak jadi,,,
kebanyakan budak dah tinggal dah baju kat umah termasuklah aku,,,
aku nie dah lah takder baju boleyh wat dinner,,
so terpaksalah pinjam2 orang,,,
baju jer tak pinjam yang len pinjam,,,

aku ngn sue!!!


bersama-SAMA!!

aku ngan afiq!!

huhuhu,,aku dengan natrah!!!

sepadan tak???
jangan anggap bukan2,,
aku tak reti nak minat orang lgi buat maser ni!!


dengan sue!!


next,citer pasal SRS,,
benda tu projek science,,,
aku ngn geng penat buat benda nie,,,
tapi benda yang paling bestnya adlah,,
WE WON!!!
huhuhuhu,,,
ahli ader 4 orang dapat RM30,,,
tapi takper bersyukur dengan aper yang ader,,,
kitawang buat pasal effect of bones after  soak by different carbonate water,,,
ingat tak menang,,,
see????

muka serabut tngh wat kerje!!!

aku ngan aeizuddin!!!
sajer nk wat orng jelez!!

projek kami!!
penat lelah kami!!


                                            -ExPeDiEnT vIdEo- LeTs WatCh- *click here
                                     

dan nielh apa yang kami buat!!!
kami lalui sama2 kat maktab!!
kami 1 batch!!!
dan before that lagu themes kami ialah
'through my window',,,
dan kami 1 batch,EXPEDIENTS suka  batch kami!!!
miss them so much!!!

love kamoo semua!!!


                                    
sorry,,,,
sorry,,,,
sorry,,,, :)










                                                              

0 Talks :):

Post a Comment